Аукціон з оренди комунального майна LLE001-UA-20250815-43128 - БІРЖА ГАЛКОНТРАКТ

Аукціон з оренди комунального майна

Номер аукціону LLE001-UA-20250815-43128
Ідентифікатор 689f14ed667a7b1913d27b46
Ідентифікатор об'єкта RGL001-UA-20220810-36674
Дата публікації 15.08.2025 14:07
Останні зміни 28.08.2025 15:44
Статус аукціону Очікується підписання договору
Перейти до аукціону
Вид аукціону
Аукціон з передачі в оренду державного та комунального майна (англійський аукціон)
Стартова вартість за місяць
4 908.23 грн. (Без ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ
Розмір кроку аукціону
49.08 грн. (1,00 %)
Гарантійний внесок
6 192.00 грн. (126,16 %)
Реєстраційний внесок
800.00 грн.
Протокол електронних торгів
Період редагування
з 15.08.2025 14:07 до 18.08.2025 18:00
Період запитань
з 15.08.2025 14:07 до 24.08.2025 18:00
Період прийому пропозицій
з 18.08.2025 18:00 до 24.08.2025 20:00
  • з 15.08.2025 14:07 до 18.08.2025 18:00
    Редагування доступне
  • з 18.08.2025 18:00 до 24.08.2025 20:00
    Прийняття заяв на участь
  • з 25.08.2025 11:20 до 25.08.2025 11:49
    Аукціон
  • з 25.08.2025 11:49 до 08.09.2025 18:00
    Очікується опублікування протоколу
  • з 25.08.2025 11:49 до 22.09.2025 18:00
    Очікується підписання договору
Тип об’єкта: нежитлове приміщення № 95. Вільне, не допоміжне, в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації не приймались. Об’єкт не є пам’яткою культурної спадщини. Місце знаходження об’єкта: м. Дніпро, вул. Героїв Крут, 10, літ. А-9 (далі - об’єкт). Загальна площа 40,9 кв.м, а5 вхід у цокольний поверх, а6 приямок. Характеристика об’єкта оренди: нежитлове приміщення № 95 на цокольному поверсі 9-поверхового житлового будинку. Технічний стан об’єкта: забезпечено комунікаціями, вентиляції, теплопостачання, водопостачання, водовідведення.
1 Лот виставляється вперше
992
Аукціон англійського типу (Оренда)
1
Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 9.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Дніпро, вул. Героїв Крут, 10, літ. А-9. Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: kp.activy.dmr@gmail.com.
здійснення невід’ємних поліпшень можливо тільки у разі надання орендодавцем письмової згоди на поточний та/або капітальний ремонт орендованого майна. Здійснення капітального ремонту можливо тільки при отриманні декларації про початок виконання будівельних робіт. У триденний термін після її отримання орендатор зобов’язаний надати до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради оригінал декларації. Для затвердження протоколу аукціону потенційний орендар, визначений за результатами аукціону, повинен надати наступну інформацію: - Інформація про відповідність орендаря вимогам, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна"; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, Наказ про призначення директора - для юридичних осіб; - документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб – нерезидентів; - Інформація про кінцевого бенефіціарного власника, або інформація про причину його відсутності - для юридичних осіб; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, паспорт - для фізичних осіб - підприємців; - Копія паспорта, коду громадянина України для фізичних осіб - громадян України; - Копія документа, що посвідчує особу для іноземних громадян та осіб без громадянства. - Документ, що підтверджує сплату реєстраційного, гарантійного внесків на рахунок оператора електронного майданчика. Суборенда: орендар який став переможцем аукціону, вважається таким, що отримав згоду орендодавця на передачу майна в суборенду, за умови якщо орендар - фізична особа – підприємець або юридична особа. До договору суборенди застосовуються положення договору оренди. Орендар протягом трьох робочих днів з моменту укладення договору суборенди зобов’язаний подати орендодавцю один примірник договору суборенди та інформацію про суборендаря в обсязі, визначеному п. 3 ст. 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна».
Ні
Комунальна
Стартова вартість за місяць
Строк оренди
5
Роки
0
Місяць
0
День
Актив
нежитлове приміщення № 95, загальною площею 40,9 кв.м, а5 вхід у цокольний поверх, а6 приямок, яке розташоване на цокольному поверсі 9-поверхового житлового будинку літ. А-9, за адресою: м. Дніпро, вул. Героїв Крут, 10
04000000-8
Нерухоме майно
Нерухоме майно
QB29-3
З питань законодавства у сфері нерухомості
PA01-7
Оренда
40,9
метри квадратні
MTK
Місцезнаходження
Україна
Дніпропетровська область
49000
Дніпро
1210100000
вул. Героїв Крут, 10
48.4523857
35.06575546547663
Інформація щодо реєстрації
Зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
1395674212101
27.10.2017
3:00
Технічні характеристики, нерухомість
-
40,9
40,9
-
-
-
-
-
Цокольний
-
-
-
-
-
-
Чи приєднаний об'єкт до електромережі
Водозабезпечення присутнє
Каналізація присутня
Газифікація присутня
Централізоване опалення присутнє
Автономне опалення присутнє
Лічильник опалення присутній
Вентиляція присутня
Кондиціонування присутнє
Телефонізація присутня
Телебачення присутнє
Інтернет присутній
Ліфт присутній
Пожежна сигналізація присутня
Банківський рахунок
Гарантійний внесок
539f702fd6e6415bbc563891a9507361
Банківські рахунки
916e6e13e90c4440958d0d885fe192c3
грн.
Реквізити одержувача
ГУК у Дніпропетровській обл. м. Дніпро
ЄДРПОУ
ГУК у Дніпропетровській обл. м. Дніпро
37988155
Банківські реквізити
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA338999980314010593000004569
Банківський рахунок
Реєстраційний внесок
bc8a4e2bcffe4ae5b83b5ff064211758
Банківські рахунки
18a81b3770e74a2787398aa4c0dbb096
грн.
Реквізити одержувача
ГУК у Дніпропетровській обл. м. Дніпро
ЄДРПОУ
ГУК у Дніпропетровській обл. м. Дніпро
37988155
Банківські реквізити
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
Номер банківського рахунку в форматі IBAN
UA338999980314010593000004569
Всі документи аукціону та пов'язані додатки
Проєкт договору оренди
arrow-down
р.pdf
15.08.2025 14:07
Копія рішень, дозволів та згоди
arrow-down
п.pdf
15.08.2025 14:07
Поверховий план об'єкта або план поверха
arrow-down
о.pdf
15.08.2025 14:07
Кваліфікаційні вимоги
arrow-down
ф.pdf
15.08.2025 14:07
Фотографічне зображення майна
arrow-down
Правила та умови передачі об'єкта в оренду
Тільки зазначене
У разі укладення договору оренди з юридичною особою або фізичною особою - підприємцем майно може бути використане за будь яким цільовим призначенням, за винятком обмежень встановлених державними будівельними нормами України для житлових будинків. У разі укладення договору оренди з фізичною особою - громадяном України або іноземним громадянином, майно може бути використане виключно під непідприємницьку діяльність
Не вказаний
Суборенда: орендар який став переможцем аукціону, вважається таким, що отримав згоду орендодавця на передачу майна в суборенду, за умови якщо орендар - фізична особа – підприємець або юридична особа. До договору суборенди застосовуються положення договору оренди. Орендар протягом трьох робочих днів з моменту укладення договору суборенди зобов’язаний подати орендодавцю один примірник договору суборенди та інформацію про суборендаря в обсязі, визначеному п. 3 ст. 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна». Додаткові умови оренди: здійснення невід’ємних поліпшень можливо тільки у разі надання орендодавцем письмової згоди на поточний та/або капітальний ремонт орендованого майна. Здійснення капітального ремонту можливо тільки при отриманні декларації про початок виконання будівельних робіт. У триденний термін після її отримання орендатор зобов’язаний надати до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради оригінал декларації. Для затвердження протоколу аукціону потенційний орендар, визначений за результатами аукціону, повинен надати наступну інформацію: - Інформація про відповідність орендаря вимогам, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна"; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, Наказ про призначення директора - для юридичних осіб; - документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб – нерезидентів; - Інформація про кінцевого бенефіціарного власника, або інформація про причину його відсутності - для юридичних осіб; - Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, паспорт - для фізичних осіб - підприємців; - Копія паспорта, коду громадянина України для фізичних осіб - громадян України; - Копія документа, що посвідчує особу для іноземних громадян та осіб без громадянства. - Документ, що підтверджує сплату реєстраційного, гарантійного внесків на рахунок оператора електронного майданчика.
Організації, задіяні в керуванні об'єктом
Балансоутримувач
Контактна особа
Ларіонов Максим Геннадійович
dmr.kp.activy@gmail.com
+380686859631
Організація
03341763
UA-EDR
Комунальне підприємство "Міські активи" Дніпровської міської ради
49000
Україна
Дніпропетровська область
Дніпро
вул. Старокозацька, буд.58
Рішення ВК №16/9 від 02.03.2011
Орендодавець
Контакти
Контактна особа
Матковський Вячеслав
komvlas@dniprorada.gov.ua
+380988083918
Організація
40392181
ЄДРПОУ
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПРОЦЕДУР ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
49000
Україна
Дніпропетровська область
Дніпро
ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Пропозиції
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****
***** *****
6 000.00грн.
***** ***** *****
21.08.2025 17:36
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
***** ***** *****
21.08.2025 17:36
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
***** ***** *****
21.08.2025 17:37
Витяг з ЄДРПОУ
***** ***** *****
21.08.2025 17:37
Витяг з ЄДРПОУ
***** ***** *****
21.08.2025 17:37
Витяг з ЄДРПОУ
***** ***** *****
21.08.2025 17:39
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску
***** ***** *****
21.08.2025 17:40
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску
***** ***** *****
22.08.2025 15:39
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
***** ***** ***** ***** ***** *****
***** *****
5 400.00грн.
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску
Кваліфікація
Кваліфікація учасника
ІПН/РНОКПП (ФОП): ***** *****
***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону: 25.08.2025 11:49
Дата редагування: 28.08.2025 15:44
Період підписання протоколу з 25.08.2025 11:49 по 08.09.2025 18:00
Період підписання договору з 25.08.2025 11:49 по 22.09.2025 18:00
6 000.00 грн.
Переможець. Очікується договір
Інформація про учасника
Контактна особа
***** ***** ***** ***** ***** *****
***** ***** ***** ***** ***** *****
***** ***** *****
Інформація про учасника
***** *****
ІПН/РНОКПП (ФОП)
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****
*****
***** *****
***** ***** ***** *****
***** ***** *****
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****
Документи до заяви про участь
***** ***** *****
21.08.2025 17:36
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
***** ***** *****
21.08.2025 17:36
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
***** ***** *****
21.08.2025 17:37
Витяг з ЄДРПОУ
***** ***** *****
21.08.2025 17:37
Витяг з ЄДРПОУ
***** ***** *****
21.08.2025 17:37
Витяг з ЄДРПОУ
***** ***** *****
21.08.2025 17:39
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску
***** ***** *****
21.08.2025 17:40
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску
***** ***** *****
22.08.2025 15:39
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
Документи кваліфікації
***** *****
28.08.2025 15:44
Протокол аукціону
Договір
Очікується договір
6 000.00
грн.
Кваліфікація учасника
ІПН/РНОКПП: ***** *****
***** *****
Дата початку кваліфікації учасника аукціону: 25.08.2025 11:49
Дата редагування: 25.08.2025 18:44
5 400.00 грн.
Учасник не став переможцем
Інформація про учасника
Контактна особа
***** ***** ***** ***** ***** *****
***** ***** ***** ***** ***** *****
***** ***** *****
Інформація про учасника
***** *****
ІПН/РНОКПП
***** ***** ***** ***** ***** *****
***** *****
***** ***** ***** ***** *****
***** *****
***** ***** ***** ***** ***** *****
Документи до заяви про участь
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
Копія паспорта або документа, що посвідчує особу
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску
Очікується підписання договору
Стартова ціна лота
4 908.23 грн.
Дата та час аукціону
25.08.2025 11:20
Період прийому пропозицій
до 24.08.2025 20:00
Організатор:
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПРОЦЕДУР ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Номер телефону:
+380988083918

Стартова ціна лота
4 908.23 грн.
Дата та час аукціону
25.08.2025 11:20
Період прийому пропозицій
до 24.08.2025 20:00
Організатор:
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПРОЦЕДУР ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Номер телефону:
+380988083918

Замовити зворотній дзвінок
Дякую, ваш запит надісланий!

Залиште свій номер телефону і ми вам невдовзі передзвонимо

Або зателефонуйте нам за номером телефону:
+38 (067) 320 85 17